Song dinastiako harrizko estatuak, duela 800 urtekoak, Maozhuang herrixkako gari-soroetan daude. Qing-ek zortzi urte ditu, eta herrixka hartan bizi dira ama (Hongmei) eta biok, aitak etxetik kanpo lan egiten baitu urte osoan. Eskolara bidean, desagertutako bere amaren bila etorri den fantasma-itxurako haur zuri batekin egingo du topo. Hura iristean, Qing xuxurlaka hasiko da harrizko estatuen azpian, eta amaren ezkutuko iragana agertzen hasiko da.