Lanari uko egin ondoren, Bishnu Himalaiako bere herrixkara itzuliko da, eta familia-presioei eta espektatiba sozial hazkorrei aurre egin beharko die han. Tentsioak areagotu egingo dira haurdun dagoen ahizpa iristean eta bere komunitateko haur "egoki" batekin harremana hastean; Bishnuk aukeratu egin beharko du: tradiziora egokitu ala, aitzitik, bere independentzia erreklamatu.