Chou independentzia irrikatzen duen nerabe sentibera da, eta zailtasunak biziko ditu Taiwango itsasarteko krisialdiak –1996koak– familiaren ekonomia astintzen eta etxeko tentsioak okertzen dituenean. Ezkutuan egiten du lan billar-gela batean, eta Buttonekin –banda bateko liderrarekin– adiskidetu egingo da, baina hainbat ezustekori –hala nola Buttonen izen-emateari eta lankideekiko gatazkei– aurre egin beharko die. Aitak harrapatu eta aita-semeen harremanak okerrera egingo du. Eskolan, Min –gustatzen zaion neska– handik joango da gerrari dion beldurrak bultzatuta, eta irakasle batek eragiten dion presioa dela-eta, mutikoaren ziurgabetasuna sakondu egingo da.