Sergio Utrechtera doa familiarekin futbol-partida batera. Bartzelonara itzultzeko hegaldia hartu aurretik, izu-atakeak jota, Holandan geratzea erabakiko du. Beretarrei azalpen logikorik eman ezinik, iraganarekiko kontaktuak moztuko ditu. Hortik aurrera, dirurik gabe, etxerik gabe eta hizkuntza hitz egin gabe iraun beharko du.