The Designer Is Deadek Miguel Adroverri jarraitzen dio, kultura-aniztasunari, jasangarritasunari eta politikari buruzko adierazpen ausartekin moda eraldatu zuen New Yorken kokatutako diseinatzaile iraultzaileari. Bere garaian modaren etorkizuntzat jo zen, baina komunikabideen arretagunetik desagertu eta Mallorcan inspirazio berria bilatu zuen. Dokumentalak Adroverren gorakada, erorketa eta sormen-berpizkundea errepasatzen ditu argitaratu gabeko artxibo-materialaren, inoiz ikusi gabeko desfileen eta Jennifer Hoffman eta beste hainbat kolaboratzailerekin eta Robin Givhan kritikariarekin –Pulitzer sariaren irabazlearekin– egindako elkarrizketen medioz.