Benetako gertakarietan oinarrituta, Miss Carbón pasioari eta generoez ulertzen ez dituzten ametsei buruzko gainditze-istorio bat da. Carlitak emakumezko lehen meatzaria izatea lortu zuen emakumeek eskualdeko diru-iturri nagusira –ikatz-meategira– sartzea debekatuta zuten herri batean. Sineskeria baten arabera, emakumeak eraispen-arriskua zekarten eurekin, eta meatzaritza-lana gizonei zegokion esklusiboki.