Violeta zuzendari gaztea da, noiz edo noiz lagun talde batekin film porno, safiko eta gozagarri bat egin zuena; oraingoan, porno mainstreama zuzentzeko kontratatu dute. Generoen –nola zinematografikoen hala sexuatuen– sistemei buruz dituen ideiek ez diote uzten filmazioa aurrera eramaten. Buenos Aires australetik São Paulo berora abiatuko da bere lagun aktoreekin, eta kontakizunaren forma berriak aurkituko ditu ibilbidean. Ezerk ez du asebeteko harik eta ozeano Atlantikoan igerian uharte bat aurkitu arte.