Octavio eta Adela ondoko bi herritan jaio ziren II. Errepublika aldarrikatu zen egunsenti berean. Horrela, lehenengo egun hartatik, protagonisten bizitzak "8" forman lotuta igaroko dira, jakin gabe, euren bizitzako 90 urteko 8 une erabakigarritan. Bitartean, sakonean, bizitzea tokatu zaien Espainiako historiak aurrera egiten du. Bien patuak –bananduak baina elkartuak, aurrez aurre– elkarrengana erakartzen hasiko dira apurka-apurka, azkenean biziko duten maitasun-istorioa berantiar baina merezitakoan erabat elkartu arte.