Brunoren (18) bizitza gero eta mugatuagoa da bere amona Natiren (86) mendekotasuna dela-eta. Gazteak zailtasunak izango ditu oreka bilatzeko amonaren zaintza gero eta biziagoen, lanaren eta lagunekin denbora igarotzearen artean. Zaharren egoitza baten deia jasoko du Brunok amonari plaza publiko bat eskainiz, eta mutikoa dendua mantentzen saiatuko da sekula ezagutu duen familia bakarra ez galtzeko.