Urteak eman ondoren ezker abertzaleko giroetan sartuta ETA talde terroristaren jarraitzailea izango balitz bezala, polizia-agente batek nahi zuena lortuko du: ETA berekin jarriko da harremanetan. Bere pisuan hainbat atentatu prestatzeko helburua duten bi etakide hartzea behar dute. Hortik aurrera, bere bizitzako misiorik gogorrena hasiko da: nagusiei informazioa emanez joatea, bi terroristarekin bizi bitartean, kontuan izanik zalantzarik gabe erailko dutela protagonista susmatuz gero.