Emakume adintsu bat bakarrik bizi da udalaren apartamentu sozial batean. Diogenes sindromeak jota, mota guztietako objektuz betetzen du etxea. Azkenean, ilobari sartzen utziko dio, eta ilobak apartamentua husten lagunduko dio.