Goiza hondartzan eman ondoren, deskuidu batek autora ezin sarturik utziko ditu Guillem eta Nico, giltzak, mugikorrak eta arropak barnean daudela. Ezuste hutsa dirudien horrek norabide iluna hartuko du ezezagun bati laguntza eskatzean, galdera batek ustekabeko topaketa basati bat eragingo baitu: "Marikoiak al zarete?".