Elfkin iratxo abenturazalea da Elfie, eta bizitza zirraragarriagoa izan nahi luke, elfkinen laguntza sekretu tipikoa dibertsioa eta adrenalinarekin konbinatuz. Beren klaneko kide nagusien ez daude pozik horrekin, denak berdin jarraitzea nahi baitute. Baina egunen batean Elfiek Bo ezagutu eta bere bizitzak ustekabeko bira emango du. Bo filosofia berezi bat duten elfkinen beste klan batekoa da: ondo pasatzea eta goi teknologiako gadgeten erabiltzea, gauza ausart baina ez nahitaez legezkoak egiteko.