Azala mugako kontzeptua da, transformatu ondoren azken kontsumitzailearengana iritsiko diren produktuak ahalbidetzen dituzten pertsonen eskuen artekoa. Azala testura gisa, baita ezezagun gisa ere. Laztantzen den azala, hiltzen den azala, konplizea den azala.