Hogei urtez industria kutsatzaile baten parte izan ondoren, nire lagun Kurrik beste bide bat hartu du. Bere lana erresistentzia-ekintza hutsa baino gehiago da: taula bakoitza promesa bat da, denborarekin, kontzientziarekin eta esker onarekin zizelkatua.