Amonaren baserrira itzultzean, Jonek errezeta-liburu zahar bat aurkitu du. Haurtzaroko zapore hura berreskuratu nahian, merkatuak eta portuak zeharkatzen ditu, tokian tokiko osagaien bila, iragana, oraina eta sustraiak lotzen dituen marmitako bat prestatzeko.