Patxik bere baserrian lantzen dituen malko-ilarrak dastamenerako gozamen hutsa dira. Roberto sukaldari ospetsuak bere jatetxean prestatzen ditu eta egun batean Patxiren eta haren emaztearen bisita izango du, eta euren ilar propioak dastatuko dituzte.