Inguruneak zaporea moldatzen du. Tanok toki berri batean ekindo dio bidaia bati, eta sukaldaritzaren bidez kultura lokala ezagutu eta integratzea lortuko du. Naturaltasunez, gaztaren medioz alabari bizimodu bat transmititzen saiatzen da.