Zinemagile daniarra den Joachim Trier-ek publikoarekin partekatuko du bere lan egiteko modua, bere begirada eta filmografian egindako ibilbidea, funtsezko bihurtu diren tituluetatik abiatuta: Oslo, 31. august (Oslo, 31 de agosto) edo Verdens verste menneske / The Worst Person in the World (La peor persona del mundo). Trierrek Donostian aurkeztuko du bere azken filma, Affeksjonverdi / Sentimental Value (Valor sentimental), Canneseko Zinemaldian Gidoi Onenaren Saria irabazi ondoren. Proiekzioa Perlak sailean kokatzen da, denboraldiko nazioarteko zinemaren onena biltzen duen atalean.