Adimen artifiziala oraindik teknologia nagusia bada ere, gero eta interes handiagoa sumatzen da sektorean proposamenak sortzeko, ikus-entzunezko industriarako teknologia berriak sortzean eta txertatzean ikuspegi etikoago, inklusiboago eta ordezkagarriago baten aldeko apustua eginez.
AC estratega, hitzaldi-curatorra, aurkezlea, moderatzailea eta TED hizlaria/moderatzailea da. THE CATALYSTS sortu zuen, teknologia digitala, zinema/XR, musika/soinua, diseinua eta kulturaren arteko intersekzioan lan egiten duten aktore berritzaile eta sortzaileentzako agentzia, hitzaldiak ezagutza- elkartrukerako eta baterako sorkuntzarako gune bihurtzeko.
Artefacto, zinema eta teknologiako ikerketa, ekoizpen eta berrikuntza zentroaren sortzaileetako bat da. TIFF, NYFF, IFFR, CPH:DOX eta SXSW bezalako jaialdietan aukeratutako filmak ekoitzi eta zuzendu ditu. 2025eko Lumen Prize finalista da, BAUko Zinema Algoritmikoa eta Kontzeptu Narratiboen Masterraren koordinatzailea eta UPF eta ESCACeko irakasle laguntzailea.
Frantzian bizi den Txiletar ekoizlea, NANAI Studio-ko sortzaileetako bat, artearen, zientziaren eta teknologiaren arteko gurutzaketak aztertzen. FIVIA, Marsellako Bideo eta Adimen Artifizialaren Jaialdiaren sortzaileetako bat. MAIX LATAMeko eskualde ordezkaria, Latinoamerikako XR sortzaileentzako sareak eta bekak indartzen.
Jabetza intelektualari eta industria kulturalen arloan irakasten du nazional eta nazioarteko programetan, eta hainbat argitalpen koordinatu ditu, tartean 2016ko Aranzadi Practicum. 2022an Chevalier des Arts et des Lettres saria jaso zuen Frantzian, eta 2023an Antonio Delgado Saria egile eskubideen defendatzeagatik. UNESCO eta OMPIko batzordeko kidea da, baita Alicanteko Unibertsitateko Magister Lvcentinvs programakoa ere.