Elkarrizketa honek LGTBIAQ+ zigiluak filmetan dituen inplikazioei buruz eztabaidatzea proposatzen du, baita ekoizpen horiek dituzten erronka eta indarguneei buruz ere. Era berean, zein rol jokatzen duten aztertuko da, alde batetik, salmenta- eta banaketa-agentziek eta, bestetik, plataformek eta jaialdiek —bai orokorrek bai espezializatuek— filmak nazioartekotzeko eta banatzeko prozesuetan.
Río de Janeiron hazi zen, eta São Paulon (FAAP) eta New Yorken (New School) zinema ikasi zuen; han bizi eta lan egin zuen 14 urtez, 2001ean Kaliforniara joan aurretik.
Film Forum, Universal, First Look Films eta CalArts-en lanpostuek osatzen dute bere 25 urteko ibilbidea industriaren barruan. 2017an Miami Nazioarteko Zinemaldiko WIP atala den Encuentros programatzeko gonbidatu zuten, eta egun han bizi da.
Fiorin epaimahaikide gisa eta banaketaren egoerari buruzko mahai-inguruak gidatzeko gonbidatu izan da Cannes, Toronto, Donostia, Rotterdam, Estambul, Cartagena, Mar del Plata eta Nazio Batuetan, Ginebran.
Txileko Unibertsitatean zinema ikasi zuen eta Berlinoko Arte Unibertsitatean egin zuen masterra. Bere laburmetraia, Locas perdidas (2015), Canneseko Zinemaldian estreinatu zen, non Queer Palm saria eta Cinéfondation bigarren saria irabazi zituen. Bere lehen luzeak, Enigma (2018), Donostiako Horizontes Latinos sailean estreinatu zen.