Toni eta Lena lagun minak dira, eta Patagoniako herriaren monotoniatik ihes egin eta mundua esploratzea dute amets. Dirua biltzeko, marihuana saltzen hasiko dira. Abentura zirudiena arrisku- eta traizio-espiral bihurtuko da.