Gia Coppola Ipar Amerikako zuzendaria da. Iaz Donostian Epaimahaiaren Aparteko Saria irabazi zuen The Last Showgirl filmarekin, eta aurten Epaimahai Ofizialeko kide izango da. Elkarrizketa honetan bere ibilbidea gogoratuko du, Palo Alto eta Mainstream bezalako lanak aipatuz, eta bere sormen prozesuaz eta erreferentziez hitz egingo du. Halaber, esperientzia pantailara nola eramaten duen azalduko du, Nest atalean parte hartzen dutenek eta bertaratzen den publikoak zuzenean ezagutzeko aukera izan dezaten.
Gia Coppolak (Los Angeles, AEB) Veneziako Mostrako Orizzonti sailean estreinatu zituen bere lehen bi film luzeak, Palo Alto (2013) eta Mainstream (2020), biak ere Torontoko eta Tellurideko jaialdietan ere aurkeztuak. Estatubatuarraren azken filma –The Last Showgirl (Pamela Anderson, Jamie Lee Curtis eta Dave Bautista protagonista zituela)– Donostia Zinemaldian lehiatu zen, non Epaimahaiaren Sari Berezia lortu zuen, eta Andersonek drama-filmeko emakumezko aktore onenaren Golden Globe sarirako izendapena jaso zuen filmean egindako lanagatik. Gainera, Coppolak musikarientzako eta moda-marketarako film laburrak, bideo musikalak eta iragarkiak ere zuzendu ditu.