Zer geratzen zaio ama bati urteak etxeko indarkeria pairatu ondoren? Zer geratzen zaio haren gorputzari, duintasunari eta indarrari? Seguruenik, oraindik transmititu ditzakeen hitzak, oroimena eta dantza-pauso batzuk.