Iris, a mysterious traveller, wanders around in the outskirts of Seoul. There she convinces a series of people to receive French classes using a method as unorthodox as it is seductive, despite her lack of experience. Between walks in the park and bottles of makgeolli rice wine, Iris soon feels like one of the family. With a straw hat, floral dress and green cardigan, her carefree character adopts an aura of trust, fun and learning that leads to hilarious moments sparked by her cheek and the odd misunderstanding.