El tercer paisaje / The Third Landscape is a film project that has as its protagonist the fungus that made the painted forest of Oma sick, the work that the Basque artist Agustín Ibarrola carried out in the 80s in the province of Bizkaia. This artwork belongs to the Land Art movement, which is mainly characterized by its ephemeral nature. Within this current, artists leave their works exhibited at the mercy of weather conditions and other elements alien to human will.