Tasio has been working as a charcoal maker since the age of 14 in a small village in the Urbasa mountain range, in Navarre. Life changes, but the mountain is the same as ever: rugged and beautiful. It provides the setting for his games as a child, but it is also the place where he can find sustenance for his family. By adulthood he has added poaching to his charcoal making. These are times of rural exode, but Tasio would rather stay and live in the hills, completely alone, as long as he can keep his freedom.