Inspired by true events. Ximena, a successful psychiatrist, receives an unexpected visit from her eldest daughter, Tamara, back from a long period cut off from the world as the member of a sect. A police investigation is launched while the girl takes refuge in her mother’s house as it transpires that Tamara’s newborn son disappeared within the sect in strange circumstances. Both the law and Ximena will try to find out what has become of the missing baby.