Every year the team at the Mugaritz works behind closed doors to design a vocationally different gastronomic proposal every season, completely stripped back, to start again almost from zero. Every season is a leap into the unknown. A path full of questions, a creative challenge shared with the curious diners, inviting them to open their mind and not only their mouth.