In a remote rural area, a mother tragically dies during childbirth, leaving behind a daughter who witnesses the event. With no breast milk for the newborn, the family's cow becomes their lifeline, providing sustenance and hope. The daughter's bond with the cow deepens over time, until another ruthless tragedy strikes, shattering their fragile world once more.