Celeste is a huge star of the Latin music world. Her songs are a global phenomenon, and her concerts pack out stadiums. But this series is not about her. The real star of Celeste is Sara Santano, a Tax inspector who has spent her life collecting taxes. Having dedicated more than thirty years to inland revenue, and on the point of retiring, she receives the most important assignment of her career: to demonstrate that Celeste must pay tax in Spain.