Isabel Vázquez is a screenwriter (Bosé, SkyShowtime, Telecinco) and a presenter of programmes, galas, and events. She collaborates with the program Ovejas Eléctricas (TVE), is a member of the discussion panel, La Cultureta (Onda Cero), writes columns for Fotogramas, and teaches Screenwriting at the Universidad Carlos III in Madrid.
Susana Herreras is the Production Manager at Movistar+ Original Series and the Executive Producer of projects such as Mira lo que has hecho, Hierro, Rapa, El inmortal, El otro lado, and La Mesías. She previously worked at Sogecine and Canal+ as Head of the Development Department, contributing to feature films such as The Sea Inside and Mortadelo & Filemon: The Big Adventure. She also produced the first series for the pay-TV operator: Qué fue de Jorge Sanz and Crematorio.
He has written, co-produced, and directed the films Mapa (2012), Apuntes para una película de atracos (2018), and Arquitectura emocional 1959 (2022), as well as the investigative documentary series El caso Asunta (2017), El caso Alcásser (2019), 800 metros (2022), and El Circo de los Muchachos (2024).