What if the person you love the most suddenly becomes a stranger in your eyes? Nadine, a dedicated factory worker, tries to revive her relationship by reconnecting with her deepest emotions. But who did she once see in him that she can no longer find? A romantic social drama about the painful process of falling out of love and the initial magic of falling in love.