Isabel’s life turns on its head the day her daughter Madalen asks her to make regular visits to the ailing Ramón. Fifteen years after leaving her ex-husband, a man she sees as a stranger despite having been married to him for years, Isabel experiences renewed feelings of the resentment she thought she had left behind. But accompanying Ramón at his most vulnerable will make her see what happened to them with fresh eyes and allow her to concentrate on her own life as it stands today.