Americans Hanna and Liv are best friends backpacking in Australia. After they run out of money, Liv, looking for an adventure, convinces Hanna to take a temporary live-in job behind the bar of a pub called 'The Royal Hotel' in a remote Outback mining town. Bar owner Billy and a host of locals give the girls a riotous introduction to Down Under drinking culture but soon Hanna and Liv find themselves trapped in an unnerving situation that grows rapidly out of their control.