A famous Spanish actor, Julio Arenas, vanishes during a movie shoot. Although his body is never found, the police conclude that he had some kind of an accident on the seashore. Several years down the line, this mystery of sorts returns to front page news when a TV programme looking back at the actor shows exclusive images of the last scenes in which he participated, filmed by his close friend, the director Miguel Garay..