The story follows Juan and Marcos, two grifters from Buenos Aires. The action takes place in only 24 hours. In this space of time, the two meet one another and team up on an operation that could make them a huge sum of money. The mission consists of stealing false stamps known as the nine queens and offering them to a millionaire and businessman for addition to his collection. With only a day to complete the heist, the two will have to use their wit to get their hands on the anticipated booty.