Martín dibortziatutako gizon bat da, eta bere semeak kosmetiko-fabrika batean egiten du lan. Bere irudia eta gorputza mania handiz zaintzen ditu eta bakarrik sentitzen da. Etsita, bikotekidea aurkitzen lagunduko dion sedukzio-tailer batean dago. Egun batean Marta ezagutuko du eta harekin ligatu nahiko du nola edo hala.