Junek udako bere lehen lana aurkituko du: Constance zaintzea, maitasun-faltagatik sufritzen duen neska sentibera bat. Neskatoak laster ikasiko du Junerengan konfiantza izaten, eta June ilusionatzen hasiko da, urte osoan bere haurtzaina izango dela pentsatuz. Alabaina, neskarekin duen lotura sendotzen denean, ohartuko da ikasgelako desberdinkeriak zein krudelak diren batzuetan eta gaitzespena nola sentitzen den.