Europara iritsi berri den gazte bat mugikor-konpontzaile gisa hasiko da lanean, eta gogor lan egingo du etorkizunak ekarriko dionarekin amesten duen bitartean. Alabaina, bezero baten telefonoan aurkituko duenak errealitatera itzularaziko dio eta munduari buruz duen ikuspegia birplanteatuko du gazteak.