Belaontzi bat itsasoratzen ari da hiru pertsonarekin. Bi emakumek eta gizon batek triangelu bitxi bezain misteriotsu bat osatzen dute. Bainuak itsas zabalean, gaueko elkarrizketak eta tentsio sexualak. Insomnio sukartsu batek eta askatasun-beharrak nabigaziorako norabidea markatuko dute.