Ahmedabaden, Isabelek animazio-tailer bat ematen die aldi baterako tatuajeak (mehndi) egiten dituzten artista batzuei. Ametsei buruz elkarrizketatzen die: Ramiak hegan egin nahi du, Saadiyak emakumeen parlamentu batekin egiten du amets, Shubhashreek Suitzara bidaiatu nahi du, eta Samirak raparen bidez aldarrikatzen du bere independentzia.