Morán, Buenos Airesko banku-langile bat, bere burua eta lankide Román lan-kateetatik askatzeko plan arriskutsu bat pentsatzen ari da: Moránek bankutik diru nahikoa lapurtuko du bien erretiroa finantzatzeko, baldin eta Románek dirua ezkutatzen badu, hark delitua aitortu eta zigorra bete ondoren; hiru urteren buruan, elkartu, dirua banatu eta ez dute berriro lan egin beharko. Mendira doala tratuaren bere zatia betetzera, Románek, bere adiskidea bezain ausarta ez den horrek, Moránek askapen ekonomikoari buruz duen ikuspegi idilikoak eraldatuta ikusiko du bere burua, hiriko bizitzaren laztasunetatik urrun. Alabaina, zein da askatasunaren benetako prezioa?