Deniz bere herrira itzuli da ama alargunaren bigarren ezkontza dela-eta. Bisitaldian gainditutzat jotzen zituen haserrea, beldurra eta errua berpiztuko zaizkio. Amak familia-etxetik alde egiten duenean, bizitako tragediak berriro jazarriko du Deniz, itsasoan itotako aitarengan pentsatzeari utzi ezinik. Gainera, ziur dago bere amak zorigaiztoko istripuaren errua botatzen diola eta horregatik egin duela ihes. Halaber, ama ez bezala, konturatuko da ezingo duela aurrera jarraitu bere arazoei aurre egin arte. Eztabaida baten ondoren, Deniz bere iraganarekin adiskidetuko da eta prest egongo da bere gaztaroa atzean uzteko. Bakea sentitzen du itsasoari begira, jada ez baitu arriskutzat jotzen, askapen sinbolotzat baizik. Azkenik, uretan murgiltzea erabakiko du.