Bogi kantu-ikasle talentudunak diru pixka bat irabazten du bere lehengusuaren seme-alabak zainduz. Lehengusua bikote-krisian dagoelarik, neskak ezin izan zion laguntza ukatu. Azken azterketa-egunean, haurrekin dagoela, txikienak hozkailuko iman bat irentsiko du ustekabean. Bogi, izuturik, ez da ausartzen haurraren gurasoei istripuaren berri ematera. Egunak aurrera egin ahala, obsesionatu egingo da gertakariarekin, eta seguru dago haurra hil egingo dela. Burua galtzen hasiko da, bere burua zigortu behar duela sinetsi arte.