Afganistango gerra zibila lehertzear dagoela, betidanik adiskideak izan diren Surayak (komunista eta diruduna) eta Simak (umila eta musulmana) beren bizi-erabakiak eta printzipio moralak zalantzan jarri beharko dituzte, asaldura politikoaren kontrako aldeetan nahastu ondoren.