Robert Wyatten musika eta bizitzan inspiratua, Rock bottom Boben eta Alifen arteko maitasun-istorio autosuntsitzailea da. 70. hamarkadaren hasierako hippy kulturaren zurrunbilo sortzaile eta apurtzailean murgilduta dagoen artista bikote gazte honentzat, drogek uda sutsua amesgaizto bihurtuko dute, baita Wyattek bere musikan jorratzen dituen bidaiak bultzatu: sorkuntza artistikoaren euforia eta larritasuna, drogekiko lilura inkontzientea, errutinarekiko desengainua eta degradazio fisiko eta mentala.