1994ko abenduaren amaiera. Alcántara familia osoa (Carlos baino ez da falta, New Yorken jarraitzen baitu Karinarekin bizitzen) Urtezahar-gaua ospatzeko eta urtea elkarrekin agurtzeko bildu da, tradizioari jarraikiz. Ospakizunaren aurretik, Mercedesek, urtero bezala, bularreko minbiziaren azterketa mediko bat du, eta gauza asko birplanteatzea eragiten dio horrek. Antoniorekin hitz egin ondoren, biek erabaki ekonomiko garrantzitsu bat hartuko dute, ustekabean familia "hankaz gora" jarriko duen erabaki bat, hain zuzen. Telesailaren denboraldi berriko lehen atalaren estreinaldia.