Koronabirus-pandemia betean, Indiak konfinamendua dekretatu du. Nepalgo langile migratzaile guztiak jaioterrira itzultzera behartuta egonik, bere seme gaixoarentzat diru gehiago irabazteko aukera ikusiko du Hansik lan-krisi horretan, bere koinatu Dil Bahadurrek biltegi batean legez kanpo lan egitea eskainiko baitio.