24 urterekin, Sofija kontsolamendua bilatzen ari da nerabezaroko oroitzapen hunkigarri batean, eta Mykolas joateko prestatzen ari da. Vilnako gauean, ustekabeko biren artean, agur esateko eta aurrera jarraitzeko adorea aurkituko du emakumeak, oroitzapen onek eta adiskidetasun iraunkor batek bultzatuta.